torsdag 5 april 2012

Påskelipåsk!

Igår jobbade jag, men utan barn. Jag satt i fyra timmar och pysslade, såg både Bilar och Dumbo, och sen pysslade jag lite till. Ganska långtråkigt (jag vill ju leka med barn!), men lättförtjänta pengar! :)

Efter jobbet så lämnade vi av fina katten hos fina Johanna. Känns tryggt att ha henne där! :) När vi kom hem igen passade vi på att dammsuga nu när Disa inte var hemma. Så fort vi ens öppnar städskåpet så intar hon en jaktposition och smyger iväg och gömmer sig i ett par timmar.

I morse tog vi bussen som skulle ta oss till bussen, och nu är vi snart hemma i Piteå! Det kommer bli en fin helg, det känner jag på mig! :)

Glad påsk!

1 kommentar:

  1. Det är så roligt att ta hand om Disa <3 Gör jag så gärna om fler gånger :D Och vilken fin bild på henne btw :D Har faktiskt lite bilder jag tagit på henne, ska ta o försöka redigera nån så ni får se :D

    SvaraRadera