söndag 28 april 2013

Välkomna hem till oss!

Vi är inte klara ännu, men för första gången känns lägenheten någorlunda färdig. Inga kartonger kvar, men det behövs några mattor, tavlor och lite småfix. Men ändå!

Jag ska visa er hur det såg ut hemma hos oss fredag eftermiddag. Jag varnar er - det är stökigt!!



Idag, söndag, när jag kom hem från jobbet så satte vi igång och började röja! Dessutom gjorde vi allt annat som hör till storstädning. Inte illa pinkat.

Såhär ser det ut när man kommer in hos oss (den gröna resväskan ska snart bort!):


Vardagsrummet sett ur köket:


Vy från vardagsrummet mot hallen och köket, där Simon arbetar:

Sovrummet:

Köket, eller iallafall matplatsen:

Min favoritplats i hela lägenheten!

Fint va? :)
Fast det är ju ännu finare i verkligheten... blinkblink. Rullstensgatan 56. Jag ser till att fixa bullar! ;)

Nu ska jag äta köttfärssås och spagetti á la Simon! Sen ska vi däcka i soffan med Game of Thrones. Det är så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar