söndag 2 juni 2013

Mötet med Christer

Som ni kanske vet är jag ett stort Christerfan! Ni vet, radioprogrammet Christer i P3. I år firar dom 10 år och valde att komma till Umeå!

Igår drog vi iväg och trotsade regnet. Lite grill på Hamrinsberget med fina tjejer, Christerpepp och sedan cyklade vi mot Scharinska.

Där var det lika varmt som en het Kretanatt. Alla var blöta av svett, men det var som en sak som hörde till! Det blev dans, skratt, snack med några ur Christerredaktionen, röj till Universal Poplab (bland den bästa spelningen jag sett!) och många kramar!

Hängde lite med Christer-Christer och fick en bild som minne. Vi hittade även hans look-alike och jag fick äran att ta en bild på dom både med Christers telefon. Stort för ett fan som mig!


Han var längre än jag trodde, kramgoare och minst lika trevlig som jag trodde (om inte trevligare!). Jag somnade med ett enormt leende på läpparna och jag är så otroligt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar