tisdag 23 juli 2013

Nenne!

Hur glad (och stolt) tror ni inte jag blev igår när Nisse fick syn på mig, sträckte upp armarna och sa Nenne! Det är hans sätt att säga mitt namn. Jag tycker det klingar vackert och jag funderar nästan på att börja kalla mig själv för det. Nenne.

Nu har dom lämnat Piteå för den här gången, och det är väldigt tomt i huset. Varje gång vi äter något här så säger vi i kör "mm.. mm.. MMMM" precis som Nisse gjorde vid varje måltid. Dessutom säger vi "åh, waow", "kolla där", "ojojojoj" och självklart "haaalllåååå".

Det är TUR att vi snart ses igen!

Idag har jag varit ute hela dagen. Spelat en hel del krocket och kubb, självklart med vinst. Gjort iste och quesadillas. Nu är klockan tjugo i åtta och jag sitter ute i kvällssolen och väntar på att tiden ska gå. Alldeles snart ska jag, Simon och Tomas in till stan för att möta upp Anna och Daniel på bio. Vi ska se World War Z. Känns lite spännade... jag är inte riktigt van att se läskiga filmer på bio.

Så alldeles snart ska jag åka, så därför blir det ett kort hej den här gången!

Hej hej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar