söndag 23 oktober 2011

Tvättande plugg

Just nu kombinerar jag tvättning, plugg, kaffe och bloggning. Det är multitasking på hög nivå!

Pokerkvällen blev väldigt lyckad! Vi bestämde oss för att det skulle bli en månadsritual som i Desperate Housewives. ...vi får se hur länge det håller ;)

Idag lagade Simon en jättegod potatis- och purjolöksoppa! Vi tände ljus i hela vardagsrummet och såg några avsnitt Vänner. Hur mysigt som helst! Till efterrätt åt vi hemmagjord "glass" (fryst vaniljsås) och hallon. Blir ni avundsjuka? :)

Nu sitter vi i vår underbara soffa och pluggar. Snart ska vi ner till tvättstugan igen, och därefter ska Simon färga mitt hår. Spännande! :)

Jag avslutar med en bild på fina Nils som jag snart ska få träffa och en bild på en god kaffedrink som jag gjorde för ett par dagar sen :) Härliga saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar