onsdag 6 juni 2012

Tänkvärt

Jag gillar Skolverkets rapporter. De är lättskrivna, förståeliga och smarta. Dessutom har de tänkvärda illustrationer lite då och då!

Jag vill, nån gång, skriva ut alla dessa bilder och göra ett kollage att hänga upp på toaletten. Lite tänkvärd toalettpoesi sådär. Kan väl vara trevligt.

För er som undrar så går det sådär med skrivandet. Jag gör mycket annat till och från. Men jag har gjort det tyngsta, så nu ska jag bara knåpa ihop allt och få en röd tråd. Några egna tankar ska också tryckas in, men först måste jag hitta dom i huvudet. Det är lite trångt i skallen med all min längtan och mina drömmar.

Två timmar kvar till jobbet, det är några barn inbokade! :)
Nej, nu ska jag ta till vara på dessa två timmar. Tjoflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar