onsdag 19 december 2012

JULLOV!

Tänkte bara snäppa in och skriva hej. Hej!

Nu har jag jobbat mitt sista arbetspass, skrivit ut min hemtenta och tvättat sista smutstvätten. Det betyder alltså att jag har gått på JULLOV!

Tänker inte plugga en sekund, det enda snoriga barnet jag behöver bry mig om är min brorson och tvätta... Bah! Eller, det kan nog behövas.

Hur som helst är jag superdupermegajättelycklig just nu. Antingen blir ni också peppade och lyckliga, eller så blir ni avundsjuka när ni läser hur jag mår. Men snälla ni, bli lyckliga! Det är ju för tusan jullov! :D

Nu ska jag sova min sista natt i Umeå i år. Jag har nog aldrig längtat hem så mycket som nu. Vill ha en skön natt med härliga drömmar, men sen får det gärna bli eftermiddag och dags för Piteå!

Tack och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar