onsdag 20 mars 2013

Än är vi Gnejsare!

Igår var jag som sagt i en slags jaha-vad-gör-vi-nu-känsla. När jag la mig så for tankarna runt, runt. Vi måste flytta internetavtalet, adressändra, gå ur gårdsrådet... Är det något jag har missat?

Så fort jag började somna så var jag bland flyttkartonger, flyttgubbar och vattenskada. Jag försökte slappna av och tänka på den kommande resan till Rhodos. Hav, strand, god mat, familjen, flyttkartonger, vattenskada, flyttgubbar... Nej Jenny! Sov nu! Påsken, Piteå, familj, kartonger, möbler, ryggskott... AAAAAAH!

I morse vaknade jag och hade ont i magen. Det var svårt att känna om det var hunger, mättnad, nervositet eller stress. Förmodligen en salig blandning. När jag i morse skulle hämta min cykel som står i cykelförrådet, upptäckte jag mig själv vara på väg ner till källarförrådet... Och där har jag ju ingen cykel! Sinnesförvirringen är total.

Vi har pratat lite mer med den där Fredrik, och vi bestämde oss för att höras mer på fredag. Så vi bor iallafall kvar här tills dess. Men vi har köpt flyttkartonger så idag ska vi börja packa!

Just nu vill jag bara lägga mig ner som Disa. Glad ovetande om flytten. Jag vill sova!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar