torsdag 30 september 2010

Överraskningen!

Igår, när jag skulle gå och lägga mig, hittade jag ett kuvert på kudden.

I kuvertet låg en folder om La Clique (http://www.lacliquelondon.com/). Det var det som var överraskningen! :D Vi ska alltså gå och se en föreställning som ingen av oss egentligen vet vad det är, men vi är förväntansfulla!

Båda steg upp tidigt i morse - Simon för att han hade ett möte på Arbetsförmedlingen, jag för att jag skulle plugga. Vi bestämde oss för att ladda upp före föreställningen med Laxsoppa, varma frallor och tända ljus. Mys! Det känns som att det är lördag idag! :)

Igår hade jag, Angelica, Sandra, Aster och Hanna en riktig myskväll! (Dessa tjejer är några som jag har lärt känna på nollningen/ i klassen). Vi träffades på Balder där vi åt en riktigt god middag! Dessutom har dom studentrabatt där, så jag har 10 procent billigare! :D Woho!

Efter middagen for vi förbi Ica och köpte läsk och godis, trots att vi var så mätta... Men en efter en promenad till Angelica var vi sugna på godisar. Haha!

Hemma hos henne såg vi Idol, Eva & Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko (riktig nostalgi för oss som är födda ca -88 till -92) och till sist Idol utslagningen. Efter allt tittande började vi prata om gamla serier, t.ex. Nya tider, Tre kronor, Rederiet och Sunset Beach. Det sägs att allt var bättre förr... Men var det verkligen det? ;)

Mina utslag är på bättringsvägen, för er som undrar :) Det är inte bra än, men absolut bättre!

Nu ska vi alldeles strax hoppa på cyklarna* och bege oss till Staden för La Clique :) Hoppas att ni får en härlig torsdagskväll och att ni tar er några extra lyxiga veckodagar då och då. Det är jättebra för både kropp och själ - jag lovar! :)

*Simon sålde sin bil igår! :D Hela 7000 kronor fick han för lill-Nissan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar