tisdag 7 september 2010

Jag lever!

Jag lever och har absolut inte glömt bort min blogg :) Nej, här ska jag skriva så fort jag har tid (och något vettigt att skriva)!

Varför jag inte har skrivit på länge är helt enkelt av några små anledningar:
* Jag har haft fullt upp med att fixa i lägenheten
* Vi har inte fått internet än i lägenheten
* Eftersom vi ínte har internet, måste jag bege mig till universitetet (där jag är nu) och jag är helt enkelt för lat för det...
* Jag har alldeles för mycket att berätta när jag har så pass lite tid (biblioteket stänger om en timma, och jag hade tänkt plugga också), så därför tänkte jag spara allt jag har att berätta till jag verkligen har tid

Flytten gick otroligt smidigt och vi har hunnit med så mycket! Allt är uppackat och på sin plats, och nu behöver vi bara köpa några små saker så som blommor, tavlor och mattor :) Vi trivs superbra i lägenheten och i Umeå! Vår första tvätt gick utan problem, vi diskar direkt efter maten och mathandlingen går bra - så allt känns strålande bra! :)

Så fort vi får internet (och jag har tid) tänker jag lägga upp bilder på lägenheten och skriva lite mer om hur vi har det :) Men ni kan vara lugna - jag lever, mår bra och stortrivs!

Jag skulle gärna vilja veta hur ni har det :) Skriv gärna en kommentar eller två, så vet jag vilka som läser och hur ni mår :) Ha det fint!

2 kommentarer:

  1. Linda-Marie7/9/10

    Längtar tills man får se bilder på lägenheten!
    En liten update till både dig och simon är att jag var på arbetsintervju idag på GoExcellent, får veta om några dagar hur det gick :)
    Hade tänkt komma och hälsa på snart också, men nu i helgen åker ju jag och yamina och hälsar på malin i stockholm! meeen nån helg efter det :)Hälsa simon, kram!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! :) Hoppas att du får jobbet, och framför allt trivs där! Du är välkommen när du vill :) Jag har ganska fullt upp på helgerna i ungefär en månad till, sen är jag ledig. Men om du inte jobbar så kan du ju komma mitt i veckan :) Simon hälsar tillbaka! Kram!

    SvaraRadera