lördag 27 november 2010

År som går

Igår var vi på Lillsöder och kollade igenom massor av gamla bilder :) Vi hittade väldigt många, söta bilder på Simon från födseln och framåt.

Första gången jag såg Simon (vad jag kommer ihåg) var då jag bläddrade i min första skolkatalog. Jag gick sjuan på Hortlaxskolan och såg en söt kille i Sjulnässkolans elevråd. Det som gjorde killen ännu sötare var att han hade tjejkläder ;) Jag visste inte då att vi skulle bli sambos.

Det här med Simon som tjej känns inte helt ovanligt... Alla vi som har hört han bli riktigt, riktigt rädd vet att han skriker tjejigare än en tjej! Dessutom stod det "Miss Simon Persson" på flygbiljetterna ;) Här är ett till bevis:


Men jag gillar han ändå!

Här tittade vi igenom ännu fler bilder, och då hittade jag den här söta bilden på Malin och mig:

Tänk vad åren går!

Ikväll ska jag på tjejmiddag. Sara fyller 19 år imorgon, så vi ska fira henne med god mat och mycket prat :)

Ha det fint allihopa! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar