måndag 1 november 2010

Plugg och tentaresultat

Klockan nio i morse var jag på universitetet för att skriva på min rapport. Det började sådär och jag var redan less innan jag ens hade börjat.

Men vid lunchtid träffade jag Angelica för att gå och hämta våra tentor. Pulsen steg en aning när jag tog emot papprena och jag hörde mig själv säga "ojdå!" när jag såg resultatet. Av fyra frågor hade jag VG på tre! Det var betydligt bättre än väntat :D Några kilo lättare och otroligt mycket gladare blev jag efter det beskedet.

Jag stannade kvar på universitetet för att skriva ännu mer, och när jag nästan var klar upptäckte jag att jag inte hade någon röd tråd! Så fruktansvärt. Det blir en pluggnatt för mig... Bäst att bunkra upp med kaffe!

När klockan var åtta kände jag hur magen kurrade till. Jag hade helt glömt bort att äta middag! Jag fick helt enkelt packa ihop mina saker och cykla hem. Nu har jag slängt i mig lite uppstekt palt och sitter redo för rapporten!

Igår när jag och Simon skulle gå och lägga oss, hittade vi denna tös som hade ockuperat sängen

Hon är alltför söt ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar