fredag 7 januari 2011

Årets...

Årets...

Känslobomb: Studenten! Jag var så glad, lycklig och tacksam under hela dagen, men samtidigt kändes det väldigt tråkigt att sluta på estet och krypa ut ur den trygga vrån man har på gymnasiet.

Glädjetårar: När min äldste bror sa Ja till min svägerska och vi fick ännu en Marklundare i familjen.

Look-a-like: Hulken på Kefalonia! (Internt. Jag förstår om vissa inte förstår)

Lägenhet: Min och Simons, såklart!

Naaaw: När vi hämtade Disa i Långnäs och hon la sig tillrätta innanför min jacka när vi åkte bil hem till Bergsviken.

Fynd: Soffbordet vi hittade på blocket för ynka 50 kronor!

Skräckupplevelse: Spindeln i bilen! :O Läs mitt tidigare inlägg här: Jobbig bilfärd

Film: Det finns fyra filmer som toppar min lista. Dessa fyra har jag sett i år, så jag räknar in dem i "årets film" även om de kom tidigare. Jag kan inte riktigt avgöra vilken jag tycker mest om, så här kommer alla: Avatar, Inception, Shutter Island och The Prestige.

Nördighet: När jag och Angelica såg Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 på premiären. Jag hade svårt att sova kvällen innan, för det pirrade så mycket i magen. Hur bra skulle den vara!? Det visade sig vara jättebra!

 Adrenalinkick: Uppsättningen av Hairspray med musikestet på Strömbacka! Vilken upplevelse! :D

Nä ni, nu orkar jag inte mer. Jag ska gå och gosa med Simon och Disa. Vad har hänt för er under 2010? Vad hoppas ni händer under 2011? :) Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar