söndag 3 april 2011

Mys

Jag är inget jättestor fan av att vara ensam. Det är någonting jag har märkt efter att ha varit sambo i drygt ett halvår.

Men inte deppar jag för det! Istället för att känna mig liten och ensam i vår gigantiska säng tog jag sängkläderna, drog dem över soffan och sov där istället! :) Jag tvättade bland annat sängkläderna igår, och jag är värdelös på att bädda lakanen... Jag måste nämligen lägga mig över halva sängen för att nå, men ändå blir det dåligt. Så istället för att bädda sängen bäddade jag soffan :) Det var hur mysigt som helst!

I morse låg jag med ett tänt ljus, en kopp te och såg på nyhetsmorgon. Inte illa!
 Snart kommer Simon hem, så jag ska städa lite och göra det fint!

Hoppas att ni har en mysig söndag och kom ihåg att njuta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar