tisdag 26 april 2011

Vår!

Efter en underbar vecka i Piteå (men med alldeles för mycket snor, feber och hosta), är jag tillbaka i Umeå. Denna vecka tillägnar jag mina timmar åt plugg. Det var iallafall mina planer... Men det fina vädret gör att min koncentration är mindre än noll, och jag har nyss kommit in efter två timmar ute på balkongen med Harry Potter. Just nu njuter jag, men det kommer bli jobbigt i slutet av veckan.

Även om jag inte riktigt är frisk än, så känner jag mig piggare och gladare än vanligt! Hurra för våren! :D Jag känner att det är dags för förändringar... Jag ska färga håret, köpa nya sommarkläder, börja springa mer... Men jag börjar med att ändra designen på bloggen!

Jag kan meddela att det har tagit mig otroligt lång tid att skriva det jag hittills har skrivit... Varför? Jo, titta här:
Disa har lagt sig i mitt knä, på min arm! Det är väldigt mysigt, trots svårigheten att skriva med en hand... Dessutom snarkar hon! :)

Nä, nu ska jag sätta mig ute i solen igen och förhoppningsvis ha koncentration till att plugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar