onsdag 13 april 2011

Peppad!

Idag har det varit en sån där otroligt härlig dag! Det spritter i varenda cell i min kropp och jag längtar till kvällens stepmuskelpass där jag får ge utlopp för min extra energi.

När jag kom hem satte jag direkt igång med att baka. Vi ska bjuda eleverna på fika sista dagen, och vi vet inte riktigt hur det är med allergier - så nu har jag bakat rutor som är gluten-, laktos- och äggfria! :) Det smakade lite konstgjort och plastigt enligt mina smaklökar, men det får duga :)


Igår fick jag ett avi med posten. Jag hade ett paket att hämta! :D Jag älskar när man ska hämta paket på posten!

Vad kan paketet innehålla?

Jo, det var ju min älskade väska! :D

Imorgon ska vi på påskvandring med klassen. Det kommer att bli hur mysigt som helst! Jag minns själv hur spännande det var. Speciellt när Jesus blev fasttagen och korsfäst! Det ska bli intressant att se dramat med vuxna ögon...

Hoppas att alla har det fint! Kramar!

1 kommentar:

  1. Såg nyss hur sjukt vriden min högra hand ser ut på första bilden... Jag vet inte riktigt hur det blev så, men jag kan försäkra er om att den ser normal ut i verkligheten!

    SvaraRadera