torsdag 22 mars 2012

Flyg fula fluga flyg

I julas hade min familj en trevlig tävling. Vi vek pappersflygplan och kastade omkring det i huset. Vissa plan gjorde volter, landade i lampan och gjorde störtdykningar rakt ner i blommkrukorna.

I morse vek jag och Simon lite pappersflygplan, bara för att öva lite. För vet ni vad? Idag ska vi försöka kvala in i pappersflygplans-vm! Haha, jag har inte riktigt bestämt mig än om jag ska vara med (för mina plan flög baklänges i julas...), men jag ska definitivt komma och heja på Simon! :)

Idag börjar jag mitt första pass på Iksu Barnpassning. Känns lite overkligt men otroligt roligt! Hoppas det kommer lite barn :)

Och på tal om jobb... Igår ringde hemtjänstchefen mig och erbjöd mig sommarjobb på hemtjänsten i Piteå! :D Hurra för det!

Jag tänkte plugga idag, men jag hamnade i badkaret med ett avsnitt Desperate Housewives. Inte så illa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar