måndag 12 mars 2012

Lika som bär

När jag såg Melodifestivalen i lördags insåg jag en sak. Thomas G:son är väldigt lik en sliten Lucius Malfoy (från Harry Potter).



Det är såklart håret som gör det, men jag ser ändå likheten!

På tal om hår... Idag har jag spenderat två och en halv timma hos frisören. Jag ville jämna ut min hårfärg och kanske göra det lite ljusare. Frisören tvättade, avfärgade, färgade hårbotten, lade i ljusa slingor, tvättade, nyanserade, tvättade en sista gång och sedan stylade det. Jag kunde inte ha blivit så mycket nöjdare! 

Idag tänkte jag plugga, men det var så fint väder ute så jag ändrade mina planer till: långpromenad i solen. Efter ca tio minuters stapplande i blåsten vände jag hemåt och ska spela lite Zelda. Plugget får helt enkelt vänta till imorgon. Det här är min dag, och jag njuter!

1 kommentar:

  1. Åsa M13/3/12

    Åh så skönt det låter:)! Du kanske kan lägga upp en före- och efter-frissan bild så vi nyfikna får se den nya färgen.
    Kramar!
    Ps. Tack för i helgen!

    SvaraRadera