söndag 5 december 2010

Balsam för själen

Träningen var en riktig höjdare! Jag kommer absolut göra det fler gånger :)

Body Balance är en gruppträning med en instruktör. Man har varsin matta och är barfota. Rörelserna är hämtade från pilates och yoga, så det är lugna och sköna rörelser som stärker mage, rygg och balansen. Musiken är skön och tempot är lågt. Andningen var en central del under hela passet. Efter 50 minuter träning var det 10 minuter avkoppling. Hur skönt som helst!

Jag kände verkligen att jag behövde den sortens träning där jag bara fokuserar på mig och min kropp. Jag rekommenderar verkligen det här passet! Det var både män och kvinnor som tränade, och alla lämnade salen med ett leende på läpparna, på en avslappnad kropp. Pappa, Body Balance finns på StepIn!

Imorgon har vi redovisningar hela dagen. Från åtta på morgonen till fem på eftermiddagen. Bara redovisningar. Usch!

Ikväll blir det grekisk yoghurt med honung och kanske fruktsallad! Men först - ett bad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar