söndag 19 december 2010

Fjärde advent

I morse kunde jag knappt kliva upp ur sängen. Träningsvärken var (och är) så enorm!

Jag var ju som sagt på Iksu igår, och stepmuskel-passet var bland det jobbigaste jag gjort! Idag värker det i vaderna, låren (både baksida och framsida), rumpan, ryggen, magen, biceps och bröstmusklerna! Jag tänkte ta en städdag idag, men jag får se om jag orkar ;)

Jag började dagen med en lyxfrukost. Jag år fil med hallon och blåbär (ni måste testa!), müsli och torkad frukt. Jag hade tänt ljusen på soffbordet och kurat in i en filt samtidigt som jag ser Svenska Hollywoodfruar. Åh, vad jag gillar Maria Montazami!

 Idag ska jag handla lite. Vi har slut kaffe, och huvudvärken sitter i. Men det känns lite jobbigt att gå ut i snön. Det slutar ju aldrig snöa!

Igår åkte jag buss hem från Angelica. När bussen kom till Ålidhem får bussen en ordentlig sladd. Bussen gled över på fel sida av vägen (tur att vi inte fick möte!) och jag trodde att vi skulle tippa omkull. När bussen senare for in på Carlshem så fick den en ännu större sladd! Vi snurrade nästan 90 grader, och några av passagerarna skrek. Det kändes så skönt att hoppa av bussen och veta att jag var vid liv! Vem behöver Liseberg när dom har Umeåbussar? Det känns lite läskigt att åka buss till Piteå...

När jag ser den här bilden (tagen från köket) känns det skönt att jag har cykeln inomhus :)

Ha en bra fjärde advent!

1 kommentar:

  1. Det här kändes inte alls roligt att läsa: http://www.vk.se/Article.jsp?article=404511

    Nu hoppas jag verkligen att norrbottniabanan blir av!

    SvaraRadera