onsdag 15 december 2010

Virrpanna och final

Jag har tidigare skrivit om min virrighet. ( <-- klicka på texten för att följa länken)

För någon dag sedan var det Simons tur att vara virrig. Vi satt och polymasade (jag tänker på dig, mamma) när Simon kom på att han ville beställa en klipptid. Då vi flyttade hit fick vi en hel hög med rabattkuponger, och i högen låg en rabattkupong på en klippning.

Vi båda har klippt oss på Attityd (salongen) tidigare, och varit mycket nöjda. Då kunde det ju inte bli bättre med 150 kronor rabatt ;)

Men när Simon skulle ringa för att beställa en tid uppstod ett problem! Han kunde inte telefonnumret! Efter några sökningar på hitta.se (på hans iPhone4) med olika sökord - så som "Attityd", "Salong Attityd" och "Attityd i Umeå" - hade han fortfarande inte fått tag i numret. Då kommer jag ihåg att de har skrivit sitt telefonnummer på rabattkupongen. Simon tar upp sin iPhone och går än en gång in på hitta.se för att söka på numret. Den här gången skriver han in Attityds telefonnummer i sökrutan och klickar på sök. För att förtydliga: Simon letade alltså efter deras telefonnummer...

Jag skrattade högt och länge, medan han med vädjande röst säger "Snälla, skriv inte det här på bloggen!"
Mohahaha!

Imorse hände det som inte får hända. Simon vann Yatzy-turneringen. Nej, jag vet inte hur jag kunde förlora tio matcher i rad... Nej, jag spelade inte dåligt med flit. Nej, det känns inte bra.

Så... Har ni några tips på för-/varm-/efterrätt som jag kan bjuda min älskade sambo på?

1 kommentar:

  1. http://denbrunamaten.se/page/3/

    Här kanske du hittar något gott. ;)

    SvaraRadera