fredag 17 december 2010

Pepparkakor!

I tisdags hade vi det riktigt juligt här i lägenheten! :)

Angelica kom över, julmusik spelades och pepparkakor bakades! :D Vi hade däremot inga formar, så vi gjorde alla kakor på fri hand (förutom alla "ploppar" som vi tog ut med hjälp av glas). Kakorna blev väldigt fina och goda! :) Här kommer några bilder från bakningen:













Idag har jag blivit gräsänka. Simon for till Piteå och tog Disa med sig. Det är alltså första gången jag är helt ensam i lägenheten! Jag är lite nervös för då jag ska sova faktiskt...

Ikväll tar jag det lugnt. Har en massa avsnitt av 24 som jag ska se, så kvällen är räddad ;)

Imorgon blir det fullt upp! Klockan tio börjar min dag med ett stepmuskel-pass på Iksu. Direkt när det slutar går jag över till salen bredvid och har Yoga. När det slutar, klockan 12, cyklar jag hem och äter lite lunch. Sen ska jag strosa på stan och titta på alla stressade människor som letar julklappar. Efter strosningen ska jag äta middag med Angelica. Klockan nio ska vi träffa Aster och se Narnia-filmerna :) Den tredje filmen har premiär på annandagen, och den ska vi se när vi kommer tillbaka till Umeå!

Jag hoppas att de här dagarna går fort! Jag vill ha tisdagkväll nu! :D

Nä, nu ska jag ta min favoritkopp och dricka mitt te innan det blir kallt :) Hoppas bara att jag inte blir alltför rädd för terroristerna i 24!

Tadaaaa! Mitt hår är numera brunt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar