onsdag 4 maj 2011

Bra dag!

Idag hade vi musiklektion. Vi började med att spela improvisationsmusik som lät sådär. Men roligt var det! Sedan skulle vi skriva raplåtar. Jag och min grupp (tre studenter till) hämtade inspiration från dagens VK där vi fann en jobbannons från Skelleftekraft. Mycket vackert!

Efter lektionen (ja, det hände lite mer saker än bara raplåtar...) gick jag, Siri och Aster på stan. Jag lyckades hitta en födelsedagspresent till Simon som fyller år på söndag. Haha, åh... jag vill ge presenten nu!

Idag äter Simon middag på Allstar med folk från jobbet. Jag micrar soppa.

Klockan åtta ska jag iväg till Iksu för veckans pass - Stepmuskel! Även om inte Sofia och Jo-hanna är med denna gång så ser jag fram emot det :) Jag ska nog våga stå lite längre fram idag ;)

Jag kollade nyss igenom lite bilder på datorn och hittade några som jag inte har lagt upp. Det var en vecka där vi var jättenyttiga! Vi gjorde ansiktsmask... jag med en som var gjord av choklad! Passande nog åt vi choklad! :)
Någon dag senare gjorde vi en lyxsmoothie av yoghurt, hallon, mango och färsk ananas! Behöver jag säga att den var gudomlig?


Någon dag senare gjorde vi kycklingwok bestående av stekt kyckling, wokgrönsaker, nudlar, soya, sweet chilisås och en gnutta tabasco! Dessutom "åt" vi med äkta kinapinnar... (jag gav upp efter två tuggor och hämtade gaffel)
Efter en vecka med mycket onyttigheter känns det skönt att få svettas bort lite! Ha en fin dag! Kramar!

2 kommentarer:

  1. Anna5/5/11

    På tal om musiklektioner: http://www.youtube.com/watch?v=X2WH8mHJnhM

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas innerligt att han inte är seriös!

    SvaraRadera