lördag 14 maj 2011

Eurovision!

Nu har de försvunna inläggen kommit tillbaka, så ni kan ju rulla ner en bit och se om ni har missat nåt :)

Igår jobbade Simon natt, så jag låg hemma i soffan och såg film. Jag hade en film på datorn och jag hade kopplat in högtalarna, så jag fick ett bra ljud :) Efter ca fem minuter in i filmen hör jag tre lätta knackningar på ett fönster. Jag trodde det var på filmen, så jag brydde mig inte. Efter en halv minut hör jag knackningar igen. Människorna i filmen verkar inte bry sig heller, så jag började undra om det var hos mig det knackade. Jag spolade tillbaka på filmen och lyssnade intensivt efter knackningarna... men det fanns inga knackningar på filmen. Jag frös till is, drog upp filten över öronen och väntade på att någon skulle slå sönder fönstret.

Men efter ganska många minuter utan någon knackning slappnade jag av och såg klart filmen. Tur att det var sista natten Simon jobbade!

Ikväll är det Eurovision song contest! Ni ska väl se? Jag har tre länder som jag tror vinner - England, Irland eller Finland. Så. Nu vet ni det. Då kan jag skriva "vad var det jag sa?" imorgon om jag har rätt! :) Jag tror Sverige hamnar på en bortglömd tolfteplats.

Jag frågade Simon i morse om vi kunde köpa något gott till ikväll (något gott = chips eller godis). När jag sedan slår upp Västerbottens Kuriren läser jag Nu är helgen där svenskarna äter som mest chips. Det är tydligen inte bara jag som är sugen på något gott.

Hoppas att ni får en bra helg! Kramar!

1 kommentar:

  1. Shit vad läskigt! Det kanske var mr M som spökade?! hahaaha....

    go irland! :)

    SvaraRadera