tisdag 17 maj 2011

Negerbo... negerkyssar!

Igår skulle vi fira mitt jobb med en kladdkaka. När vi skulle börja baka inser vi att vi inte har ägg. Äsch. Efter några tänkar-minuter kommer jag på att vi har ett paket med chokladpudding. När vi öppnar kylen igen ser vi att vi har slut mjölk. Dubbeläsch.

Mitt chokladbehov värkte och jag ville verkligen ha en anledning till att få äta onyttigt på en måndag fira mitt nya jobb! Men Simon var en ängel som upptäckte att vi hade ingredienser till chokladbollar! :D Så vi frossade i underbara chokladbollar och färsk ananas.

På tal om färsk ananas... Det är vår nya drog. Det är så himmelsk gott och på Ica Maxi kostar dom bara 10 kronor styck! :D Jag åt så mycket att jag har sår i gommen idag. Men det var det värt!

Jag känner mig sådär äckligt, omänskligt lycklig just nu, så jag blir nästan lite avundsjuk på mig själv.

Ha det fint och var lika lyckliga som jag är, det är underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar