torsdag 26 maj 2011

Jag lever!

Vi använder oss av blogg i min nuvarande kurs. Där ska vi skriva minst ett inlägg om dagen där vi skriver tankar och reflektioner om kurslitteraturen. Det hade kunnat bli intressant och väldigt givande, men eftersom det är betygsgrundande och jag läser mina kurskamraters långa och invecklade inlägg kommer pressen smygande. Därför är jag inte så inspirerad att skriva här...

Men det är en vecka kvar, sen är det sommarlov! :) Vi kör upp till Piteå någon gång under första helgen i juni, och nu längtar jag så att det gör ont i kroppen. Det kommer att bli en bra sommar! Jag längtar till och med tills jag börjar jobba!

Vi har haft det ganska roligt här när någon av oss sover. För någon kväll sedan hade jag somnat i sängen medan Simon låg och läste. Plötsligt satte jag mig upp och strök på hans täcke och sa "Åh, vilket fint lapptäcke du har gjort!"" Simon brast ut i skratt och jag skämdes lite.

I morse så var det Simons tur att vara vimsig. Jag vaknade på morgonen och tänkte stiga upp. När jag stod vid sängkanten och tog på mig morgonrocken tittar Simon på mig med ett imponerat uttryck och frågar "Kan du läsa runskrift?". Jag brast ut i skratt och Simon skämdes lite.

Nu ska jag spela Super Mario på Super Nintendo och ha det superbra! :)

Kramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar