måndag 16 maj 2011

Glädje!

Oj, så fel jag hade gällande Eurovision! Jag satt och bet på mina fingrar av nervositet... Bra jobbat hela svenska teamet!

Igår slutade kvällen på ett väldigt tråkigt sätt. Sverige fick tokspö av Finland i sista perioden och jag fick hänga läpp tills jag somnade.

Men idag gör förlusten ingenting - ty jag har fått SOMMARJOBB! Jag fick samtalet för ca 30 minuter sedan, och jag har inte fått ner mina mungipor till normal nivå. Äntligen! Yes! Jabbadiihoooo!

Jag vet inte riktigt vad mina uppgifter är, för jag blev så glad att jag slutade lyssna. Men det är något med hemtjänsten och gamlingar. Jag tror vet att det blir bra! :D Just nu är jag så lycklig att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.

Till att börja med firar jag detta med en kladdkaka och sen till hösten åker jag och Simon utomlands! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar