söndag 15 januari 2012

Celvin Klein duschtvål tjej

Jag kollade nyss statistiken för bloggen. Man kan hitta ganska rolig information där! Bland annat så har fem stycken från Indien läst min blogg, två från USA och fyra från Ryssland. Hejhej på er!

Jag kan även läsa vad folk har googlat för att hitta min blogg. Fyra gånger har "Jenny Marklund Skellefteå" dykt upp. Även e120, katt och söt tjej. Mest intressant var väl "Celvin Klein duschtvål tjej". Någon sökte efter en tjej med en duschtvål, och så hittade hon/han mig. Stackarn.

Annars då?

I lördags åkte spenderarbyxorna på igen. Denna gång köpte jag ett par nya aerobicskor! Äntligen! Dessutom köpte jag, för första gången, en baddräkt! Förhoppningen är att det ska peppa mig att simma mer. Jag får lite då och då ont i mina knän, och simning ska ju vara bra för leder. Att det dessutom ger bra motion och är skönt är ju ett härligt plus! Vi köpte dessutom en skrivare/kopiator/scanner. Äntligen slipper vi raseriutbrott när skolans skrivare ger upp två minuter innan deadline.

När jag fyllde år förra året så ritade jag en väldigt minnesvärd bild av Pamela Anderson. Jag skrev om det här på bloggen, men jag vågade inte riktigt visa mina ritarskills... Men nu är det dags! Jag hittade bilden igår, och det var ett tecken på att jag skulle scanna in teckningen och visa den för er. Fast, det får bli senare.

Nu sitter jag och Simon på skolan och pluggar. Jag skriver på min skrivuppgift, och förhoppningsvis kan jag lämna in den imorgon! Då ska jag ta en ledig dag på tisdag, och det enda som ska stå på mitt schema är "långt bad och shopping". Universitetsbiblioteket stänger om två och en halv timma, så då kilar jag iväg till Iksu och inviger min baddräkt. Jag ska simma några längder och sedan sitta i bubbelpoolen, och efter det ska jag svettas i gymmet bastun. Känns helt okej.

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar