torsdag 19 januari 2012

Det här är jag

• När jag var liten ville jag heta Aurora, eftersom det var det finaste namnet jag visste

• Jag undviker att gå på a-brunnar. Det är inte så att jag tror att jag kommer få evig otur eller så om jag går på dom, det är bara det att jag har undvikit dom i flera år, så det är lika bra att fortsätta

• När jag fick sommarlov efter sexårs firade jag det genom att kasta Knorre (mitt mjukisdjur) rakt upp i taket. Jag råkade kasta grisen rakt upp i en lampa som föll ner på mitt huvud. Nu, snart 14 år senare har jag fortfarande kvar såret mitt på huvudet

• Jag har väldigt mycket navelludd

• Jag får en tillfredsställande känsla när jag klipper tånaglarna

• Jag lärde mig vissla på grund av Pippi Långstrump (Långström)

• När jag smular smuldeg blir jag kissnödig

• Jag blir även kissnödig när jag noppar ögonbrynen

• Getost är det värsta jag vet. Därefter ligger ruccola

• Spindlar är det äckligaste djur jag vet. De värsta är dom där som är snabba och har långa ben. Den där som var i bilen var också otroligt äcklig!

• Jag älskar att fiska

• Jag har sparat alla biobiljetter sen jag såg Sagan om ringen. Det är en hel del biljetter i högen kan jag meddela!

• Imorgon har jag en tenta, och jag har aldrig pluggat så här lite och ändå varit så här lugn!

• Jag har varit täppt i näsan sen hösten 2009

• Jag sover jämt med öppen mun eftersom jag alltid är täppt i näsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar