måndag 2 januari 2012

2012

Jag har tagit mig en välbehövlig ledighet. På annandagen pluggade jag i en kvart, sen fick det räcka för det året. Jag har myst på med familjen och bara njutit. Dessutom har jag vänt på dygnet... När man känner sig duktig för att ha tagit sig upp klockan tio på en månad, då är det ett problem.

Nu är det dock ett nytt år. Jag har inte gett några speciella nyårslöften, men saker jag ska göra under året är:
* Sluta noja mig över småsaker. Det fixar sig ändå alltid.
* Fortsätta träna och vara nöjd över det.
* Försöka ha lite mer struktur i vardagen. Det vill säga att jag ska ha någorlunda regelbundna sängtider, ordentliga pluggdagar, rent och diskat i lägenheten.

Därför börjar jag måndagen vecka 1 med att plugga. Känns jobbigt, men ändå helt okej.

Ha en fin första vecka på 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar