fredag 20 januari 2012

Helg!

Igår, dagen innan tentan, pluggade jag lite drygt en timme. När jag la mig för att sova så började det knorra till i magen. Tar jag tentan för lätt? Tänk om den är jättesvår?

Jag drömde om Disa, började räkna hennes ben. Hur många ben har sju katter tillsammans? Hur många klor blir det? Sen åkte jag buss i drömmen. Biljettpriset hade höjts med 12%, hur mycket är det i jämförelse med ursprungspriset? Efter det började jag räkna ut arean i lägenheten var...

Ja, ni fattar, jag pluggade i sömnen! När jag vaknade hade jag ont i magen, men jag längtade ändå tills tentan skulle vara över!

Nu har jag alltså skrivit tentan, och det gick superbra! Jag känner mig riktigt nöjd och stolt över mig själv :D Just nu väntar jag på Angelica, sen ska vi fika och fira att det är helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar