måndag 27 maj 2013

En hipp mö

I helgen var det dags för något spännande! Det var nämligen min systers möhippa!

Vi åkte till Piteå i hemlighet och dagen efter träffade jag systers kompisar för att sedan kidnappa bride-to-be.

Min vackra, underbara och bästigaste syster! 

Nu är vi åter i Umeå. Både jag och Simon kommer att nöta inför tentor. Han skriver nästa tisdag och jag skriver på onsdagen. Efter det är det att packa ihop allt och sedan åka till Piteå igen för bröllop! Jag kommer ju åka tillbaka till Umeå efter bröllopshelgen för att plugga lite mer, men efter det blir det Piteå i nästan två månader!

Denna vecka blir alltså ett prov på självdisciplin och koncentration. Tio dagar av plugg, passningsjobb och ännu mer plugg, stress, bröllopsförberedelser och slutligen nervösmage! Blir skönt om elva dagar när allt är över och vi bara har bröllopet att fokusera på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar