måndag 27 maj 2013

Geocaching

Har ni hört talas om det? Geocaching. Låter spännande va?

Jag har varit sugen att testa det redan från första gången jag hörde talas om det. Det är ungefär som en skattjakt fast med gps. Folk gömmer skatter och lägger ut koordinaterna och sedan är det bara ut att söka! Det finns skatter över hela världen, så vem vet, jag kanske hittar en skatt då vi är på Rhodos?

Eftersom jag ska tentaplugga så är det ju lämpligt att jag testar det här med geocaching... Det hör ju liksom till att göra allt annat än plugga, och vi har städad lägenhet, nytvättat och disken är diskad... Så... Det är bara att ta på sig löpardojjorna och leta efter skatter! :D

Just nu är jag peppad, men jag får väl återkomma senare när jag har letat mig till fördärvelse utan att hitta någon skatt.

Jag är peppad!



Är ni peppade?


Men vilket konstigt öra jag har! Självlysande? Eller kanske bara självlyssnande?


Äh, nåväl. Dags för lite skattletning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar