måndag 20 maj 2013

Spinnande tankar

Jag pallrade mig till föreläsningen ändå. Mina armar behövde vila från solen...

Däremot kände jag mig hurtig nog att dra iväg på ett spinningpass! Om ni är mycket på facebook, instagram eller andra bekräftelsebehovställen så har ni säkert lagt märke till att folk alltid lägger upp bilder på sig själva efter ett träningspass. Ofta leendes, lite oskyldigt och inte en tillstymmelse av svett eller trötthet. Det kan se ut såhär:
Ofta med text liknande denna: "nyss varit på ett spinningpass! Blir lite kesella med hallon och sen lite tv! Skönt!"

Jag ska bjuda er på sanningen! Såhär är det för mig:
"Herregud. Låt mig aldrig mer få sitta på en spinningcykel. Trodde jag skulle dö, eller åtminstone kräkas. Nu ska jag gråta och sen får jag se om jag orkar duscha. Känner mig som en trästock"


*** Uppdatering
Skrev inlägget via mobilen. Och det visade ju sig fungera sådär... Men ni får väl vicka på huvudet för att se bilderna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar