onsdag 8 maj 2013

GRATTIS!

Idag fyller min bästa vän år. Han fyller 24 år, och det firar vi med att ta en god lunchefterrätt på café göteborg och sedan gick vi på stan! Simon hade fått pengar av mig som var till för att köpa nya kläder. Och som han shoppade! Tre tröjor, tre kalsonger och ett par byxor! Dessutom ska vi på lördag börja dagen med frukost på Scandic Plaza. Blir naaajs!

När jag skrev att min bästa vän fyller år, då slog det mig verkligen att Simon är min bästa vän! Jag har många nära vänner, men det finns ingen som känner mig lika bra som Simon. Han vet precis hur jag fungerar, vad som gör mig glad och vad som gör mig irriterad. Han vet precis hur han ska få mig att skratta sådär hejdlöst och han gör att jag känner mig både snygg och trygg. Dessutom får jag bo tillsammans och se honom varje dag.
























När jag lärde känna Simon var han nyss fyllda 18. Nytaget körkort, moppe och två brösthår. Nu är han 24, ska göra fystesterna för polishögskolan, har motorcykel och fem brösthår. Jag ser fram emot att fira Simons 30 årsdag. Och 50. Och även 80.

GRATTIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar