onsdag 25 september 2013

Såhär glad är jag


över min bokade flygresa till Dublin!

Det var en helg som passade oss, men det passade inte för flygbolagen. Inga flyg skulle gå så som jag ville, vilket ledde till att jag antingen fick ta bara två dagar (dvs. en natt) i Dublin eller åka nattåg till arlanda, ta morgonflyget till Dublin... Ta förmiddagsflyget till Stockholm tre dagar senare för först vänta sex timmar och sedan ta nattbussen till Umeå. Kändes inte så jättekul. Men vad gör man inte för att träffa sin älskade?

Men så idag hände det! Jag kikade in på sas och såg att dom har släppt biljetter på de dagar jag ville åka!! Preciiiiis innan jag klickade på "boka" så kom jag på att jag skulle kolla om det fanns ungdomsbiljetter (men det kändes lite otroligt). Men se åt! Det fanns!! Så det blev 1500 kronor billigare och 5 timmar mindre restid än om jag hade åkt som vuxen. Fantastiskt!

Så nu är det bara 37 dagar kvar tills jag får krama om Simpo! :D Som jag längtar!

1 kommentar: