måndag 18 oktober 2010

Nya tapeter!

Här kommer bilderna på våra nya tapeter :)








Idag hade jag för övrigt min första praktikdag :) Det gick bra (ska ju bara observera denna vecka) och eleverna är så söta och snälla! Trots att praktiken känns rolig vill jag att det ska bli fredag så snart som möjligt! Har hemlängtan nu...

Ikväll blev det tv-spel med Tomas och Sofia. Några kakor slank ner också... :) En bra kväll helt enkelt!

Ska snart gå och lägga mig. Blev alldeles för sent igår, trots att väckarklockan var ställd på 05.50. Men jag är glad ändå! :)

Ha det fint allihopa! :) Kram!

4 kommentarer:

  1. Så kul att få se! :) Längtar efter dig vännen! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Åsa M19/10/10

    Så jättefint ni verkar fått det! Det blir roligt att träffas snart! Jag längtar! Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack! Vi trivs jättebra i lägenheten, speciellt nu när vi har fått till det ordentligt :) Vi har bara ett tyg som ska häftas fast på en ram och som sen ska upp på väggen!

    Jag längtar hem ganska ordentligt nu faktiskt... Ska bli roligt att komma hem på fredag! :) Kramar till er båda!

    SvaraRadera
  4. Hej! Så fin lägenheten blev! Hoppas att ni kommer att trivas ännu bättre (om det går)
    Kram! /mormor/

    SvaraRadera