torsdag 7 oktober 2010

Snart är det dags

Imorgon är det dags för min allra första tenta! Nu är det verkligen på gång. Ni kan ju alltid sända en lyckönskande tanke till mig klockan nio imorgon. :)

Hela våren har jag varit sugen på att klippa mig. Idag unnade jag mig det. Så otroligt skönt att få bort de kluvna topparna och att ha en frisyr igen! :) Jag lovar att det kommer att kännas konstigt att kamma igenom håret för första gången, och min schampooförbrukning kommer definitivt att minska :)






Utslagen som jag skrev om tidigare håller äntligen på att försvinna! :) Nu har blåsorna försvunnit och nu har jag istället små sår som håller på att läka. Väldigt skönt att slippa kliandet!

Idag har vi fått veta datumet för vår ommålning/tapetsering! Målaren kommer... *trumvirvel* på måndag! Woho! :D Jag är så lycklig att det är så snart! Jag har ju förberett mig mentalt att få vänta till efter jul... Så det var en trevlig överraskning :)

Har även planerat in en resa hem till Piteå helgen vecka 42. Om någon vill hitta på något så kan ni ju höra av er! :)

Hoppas att ni har en bra kväll och kom ihåg att tänka på mig imorgon (fredag) 09.00-14.00 ;)

4 kommentarer:

  1. Det kommer att gå hur bra som helst ska du se! :) Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Åsa M7/10/10

    Snygg frisyr du skaffat! Lycka till i morgon! Jag ska hålla tummarna:). Kramar!

    SvaraRadera
  3. Va fin du blev i håret! :)

    SvaraRadera
  4. Tack för alla lyckönskningar, tumhållningar och komplimanger för håret :) Kramar!

    SvaraRadera