torsdag 5 augusti 2010

Felsökning och smörat te

Jag brukar se mig själv som en ganska skärpt tjej. Jag är med i vad som händer, kommer ihåg saker, och är vaken helt enkelt. Men ibland kommer jag in i perioder, de brukar vara i ungefär en-två veckor, där allt ställs på sniskan. Jag glömmer bort viktiga saker, jag slutar lyssna mitt i en konversation, jag kan sitta och dagdrömma mitt under en viktig föreläsning och framför allt blir jag väldigt virrig! Jag har definitivt hamnat i en sån period nu...

Igår tänkte jag ringa till farmor. Eftersom jag inte kan hennes nummer utantill, vände jag mig till hemsidan hitta.se. Där skriver jag "Farmor" i sökrutan och klickar därefter på "Sök". Suck...

Idag blev det inte bättre... Till frukost/lunch/något-att-sätta-i-magen kokade jag en kopp te och gjorde mackor. När jag väl hade smörat mackorna klart, satte jag smörkniven i smörpaketet och började skiva ost. När jag sedan skulle ta en klunk av det efterlängtade teet inser jag att jag har misstagit tekoppen för smörpaketet. Nu hade jag alltså en tekopp fylld med te, smör och en smörkniv...

Jag får bara hoppas att det här är en kortvarig period, för jag börjar bli less :)

Hoppas att ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar