fredag 18 februari 2011

Rast

Plugg idag igen. Såklart. Men nu ser jag iallafall ljuset! :) Har varit på biblioteket sen klockan åtta imorse (klockan är nu halv tio) och jag siktar på att vara klar senast klockan två.

Jag ändrade nyss i den där lilla rutan till vänster där det står lite om mig själv... Jag är ju för tusiken tjugo år nu! :O Det kommer att märkas nu när jag måste betala ungdomsbiljett istället för barnbiljett till och från Piteå. Men det kommer att vara värt det!

Jag tar just nu en liten rast i pluggandet, dricker lite kaffe och tittar igenom några bilder från sommaren. Åh, jag vill verkligen ha sommar nu! Inte 31 minusgrader...

Några sommarbilder att längta tillbaka till:







Den här bjuder jag på: 

Jag skulle föreställa en kul glass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar