torsdag 10 februari 2011

Speciell dag

Idag är en sån här härlig, speciell sista-dagen-som-tonåring-dag. Allt jag har gjort idag har varit för absolut sista gången som tonåring. Någonsin. Det är ganska häftigt när man tänker på det :)

Saker jag gjort för sista gången som tonåring:
* Bakat
* Tränat
* Varit på universitetet
* Åkt buss
* Cyklat
* Ätit middag
* Duschat
* Druckit kaffe
(ni fattar väl grejen nu...) :)

Andra saker att fira idag är svärfar, HannaO och mitt lilla kusinbarn Hjalmar som fyller år, det var prick ett år sedan vi fick hämta hem Disa och det var tre och ett halvt år sedan jag och Simon blev tillsammans! Fick jag med allt nu? :O

För att vara lite romantisk och mysig hade jag gjort en liten överraskning för Simon. När han steg upp tidigt i morse möttes han av rosa post-it-lappar med gulliga meddelanden. Lapparna fanns lite överallt i lägenheten så som på badrumsspegeln, filpaketet i kylen, på ytterdörren och på tvn :) När han senare kom hem från jobbet möttes han av en bukett rosor på köksbordet :) Lite romantisk var jag väl ändå?


Sista en och en halv timma som tonåring. Vad gör man? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar