lördag 12 mars 2011

God morgon... eller?

I morse vaknade jag av ett snöras utanför fönstret. Jag blev rädd och pigg. Jag kollade på klockan som vi har i sovrummet och konstaterade att jag förmodligen hade slagit rekord. Klockan var halv sju på lördagsmorgonen, och jag var pigg!

Jag låg kvar i sängen och mös med Disa, men efter 45 minuter blev jag rastlös och tänkte lägga mig i soffan och läsa. När jag kom till köket såg jag köksklockan stå på 10.35.

Vid det här laget blev jag extremt förvirrad. Var klockan kvart över sju eller halv elva? Jag sprang och slog igång tvn. Den visade 10.37.

Jahapp. Först blev jag besviken över att jag vaknade så tidigt. Nu blev jag besviken över att det inte alls var så tidigt. Det känns som att jag har förlorat tre timmar...


Nåväl. Simon åkte till Piteå igår, så jag är gräsänka i helgen. Det kommer att bli Melodifestivalmys ikväll och jag håller tummarna att de som röstar, röstar på den jag vill ska vinna! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar