tisdag 1 mars 2011

Sovmorgon

I söndags när jag kom till Umeå möttes jag av denna syn:


Simon stekte plättar! :) Han hade vispat grädde, ställt fram hallonsylt och nutella! :) Riktigt gott! Dessutom såg vi kvällens avsnitt av Solsidan, och jag njöt!

Dessutom blev vi av med vår soffa i söndags. En före detta kurskamrat fick den, så nu är vi sofflösa (fast bara i sex timmar till!). För att vi ändå skulle kunna sitta bekvämt framför tvn blåste vi upp vår extramadrass. Så såhär ser vårt vardagsrum ut:

Jag kan säga att jag verkligen ser fram emot att få sitta i vår nya, fina soffa! 

I morse låg jag kvar i sängen lite för länge. Det slutade med att jag slängde i mig frukost, drog på mig första, bästa kläder och struntade i att sminka mig och ens kamma igenom håret.

Precis innan jag, väldigt stressad, skulle kliva upp på cykeln  kommer jag på att det kan vara bra att kolla på schemat om vilket hus vi skulle ha föreläsning i. Där ser jag att vi inte alls börjar nio som jag trodde... vi börjar ju tio! Sköööönt...!

Nu ska jag alldeles snart cykla iväg till föreläsningen, sen cyklar jag hem och väntar på MIO-killarna som kommer med soffan! :)

Hoppas att ni har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar