måndag 14 mars 2011

Stolt!

Här ska ni höra:

Idag har jag, Jenny Marklund rensat avloppet! Helt själv!

I och med att jag var alldeles ensam lönade det sig inte att klaga, så därför rensade jag avloppet utan det minsta klag! Nu vill jag få lite beröm ;)

Första praktikdagen gick bra, och det känns som att jag har hamnat i en bra klass med bra handledare :) De här fem veckorna kommer att springa iväg!

Idag har jag även (förutom rensat avloppet) skickat in ansökan till både sommarkurser och sommarjobb! Detta är en produktiv dag! Det ska firas med en semla ikväll! :D

3 kommentarer:

  1. Åsa M14/3/11

    Härligt Jenny, härligt! Vilket jobb du har gjort!
    Hoppas semlan smakar jättegott, den är du helt klart värd! Hoppas fortsättningen av praktikperioden blir bra! Kramar

    SvaraRadera
  2. Skitbra jobbat! Eller med ett mer vårdat språk: Bra jobbat Jenny! Jag är imponerad.
    Tips: i din jobbansökan kan du föra in att du har erfarenhet av avloppsrensning, (det gäller att ha raka rör)
    Ha en bra vecka. Kram

    SvaraRadera
  3. Mamma: Jag gör semlan som du har lärt mig (dvs med lite grädde och bullsmular i mandelmassan). Jättegott! :) Kramar!

    Pappa: Vilken rörande och ibland även hårresande kommentar! ;) Kramar!

    Det är så roligt när ni kommenterar!

    Kan även tillägga att håret som satt fast i vattenlåset mestadels bestod av hundhår... Alltså hade de som bodde innan oss "glömt" att rensa avloppet!

    SvaraRadera