onsdag 18 augusti 2010

"Beviljas"

Idag har jag fått besked från CSN. Jag har blivit beviljad studielån/-bidrag! Woho! :) Av någon anledning har jag fått för mig att jag skulle bli utan pengar, så nu känns det skönt att ha det fixat! Däremot måste jag skicka in en studieförsäkran som jag och min rektor ska skriva på innan jag får pengarna, men ändå :)

I och med allt det här med flytten och skolan, har jag insett hur mycket saker det är som måste fixas! Bara att fixa studielån/-bidrag tog sin lilla tid - och då är jag inte ens helt klar.

Idag for jag, mamma, pappa och farmor till mormor för middag :) Det var mysigt och gott - som alltid!

Imorgon ska jag följa med farmor på stan. Det kommer att bli trevligt! Jag har inget minne av att vi har gått på stan tillsammans... Inte sen jag har blivit "vuxen" i alla fall ;)

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar