torsdag 12 augusti 2010

Nedräkning pågår

Bara två nätter till! Två ynka pyttenätter kvar, sen är det över! På lördagsmorgonen är dubbeljobbet över för Simon. Då har han bara ett heltidsjobb att koncentrera sig på. Jag längtar förmodligen mer än han själv! :)

Det här har varit fyra jobbiga veckor. Självklart är det tufft för Simon med allt jobb, knappt något socialt liv och lite sömn. Men jag kan säga att det har varit tufft för mig med! Jag har varit ledig i två månader och nu kliar det i fingrarna. Jag är rastlös och dagarna går i princip ut på att vänta till middagen, för det är då saker börjar hända. Jag borde ju njuta och så, men det går inte riktigt längre... Att dessutom ha en pojkvän som jag knappt kan träffa (med tanke på att vi bor en kvart i från varandra...) gör mig frustrerad. Men, snart är det som sagt över! :) Det ska firas!

Nu har jag fått tag i ett datum för inskrivning, och jag hoppas att det är rätt datum! Inskrivningen är fredagen den 27 augusti, vilket innebär att jag kommer att vara otroligt nervös om exakt två veckor! :O Bara två veckor kvar av sommaren, sedan är jag en Universitetsstudent! Förstår ni hur läskigt det låter?

Jag kommer att flytta ner till Umeå (för att bo hos bror och svägerska) om två veckor. Jag som nyss skrev att jag börjar bli less på ledigheten, inser nu att de här två veckorna i Piteå kommer att flyga iväg! Hur ska jag hinna med allt? Nåväl, det kommer nog att gå bra.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar