onsdag 4 augusti 2010

Tiden går fort

Ikväll följde jag med och såg Inception på bio. Utan att avslöja för mycket kan jag säga att det var en ruskigt bra film! :) När jag kom ut ur bion och kände spöregnet mot huvudet fick jag en längtan efter drömmarnas värld... Vi som såg filmen tillsammans kom överens om att vi skulle träffas i drömmen inatt, vid en palm på stranden. Jag längtar! :)

Snart ska jag gå och lägga mig i soffan och se Seinfeld (vilket egentligen betyder: "lägga mig i soffan och somna under programpresentationen, vakna förvirrad en timma senare och besviken gå och lägga mig i min egen säng"), men först tänkte jag dela med mig av en bild på Disa -->

Kortet togs första kvällen vi spenderade med henne. Där var hon så liten att hon rymdes i Simons ena hand... Nu, snart sex månader senare så ryms hon knappt i hans båda händer. Jag kan knappt förstå hur mycket hon har växt det här halvåret. Tänk då hur snabbt det kommer att kännas när man ser sitt barn växa upp?

Om fem dagar så firar jag och Simon två saker;
1, vi har haft Disa i ett halvår
2, vi har varit tillsammans i tre år

Det känns som en bra anledning till att baka en kladdkaka eller något annat smaskigt! :)

God natt allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar