tisdag 17 augusti 2010

Så det kan bli

Den vegetariska lasagnen blev jättegod (tycker jag i alla fall!) och jag kommer definitivt att laga den oftare :) Simon kom förbi och hjälpte mig att laga den, och det var nog bra, för jag glömde att krydda röran innan vi gratinerade den ;)

Något som däremot var mindre roligt var att Simon hade fått ett jobberbjudande som han tackade ja till. Erbjudandet var att följa med killen, som han är assistent åt, och hans familj till deras stuga. De kommer att vara där ända till på fredag eftermiddag. Så, alla dessa lediga kvällar som jag har sett fram emot kommer att skjutas fram ännu en vecka... :(

Igår satt jag på altanen och läste i flera timmar, så jag fick mig en härlig bränna :) Det blir förmodligen så jag kommer att spendera sommarens sista soliga dagar. Härligt! Dock måste jag förbi biblioteket och låna fler böcker! Någon som har lite boktips? :)

Hoppas att du får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar