onsdag 25 augusti 2010

Jag - Lat?

Om exakt 24 timmar far jag ner till Umeå. Oj. Det är verkligen snart!

Jag börjar inse att jag är alldeles för lat för mitt eget bästa, för jag har fortfarande inte satt igång med mitt packande! Och gör jag någonting åt det? Njaae...

Idag var vi in på Datorfixarna för att skälla lite på dom. Vi skulle få hämta datorn i måndags, men vi har fortfarande inte fått den. Håller tummarna att vi får hämta den innan jag far!

Jag är alldeles nyss hemkommen. Jag cyklade hit Simons cykel (eftersom vi ska ta ner den till Umeå imorgon), vilket resulterade i att jag är nu blöt om hela kroppen... Nu har jag alltså tagit farväl av Disa, och det kändes lite småsorgligt. Fast jag kommer ju att få hålla om henne nästa fredag! :) Nästa gång jag håller i henne är vi i min och Simons lägenhet! Simon kommer hit ikväll, när han har jobbat färdigt, så att han kan sparka mig i rumpan om jag inte packar. Eftersom jag sitter här förstår ni kanske att jag behöver någon som sparkar mig i rumpan ;)

Nä ni, NU ska jag packa!

1 kommentar:

  1. åsa persson25/8/10

    oj oj.. förstår hur förvirrat det kan kännas... Stor kram o lycka till...!
    svärmor!

    SvaraRadera