onsdag 4 augusti 2010

Ingenting nytt

Det blev ingen storstädning igår, men jag hann plocka undan, diska, busa med Disa, fålla upp gardinen och fixa en pannkaka (med äpple och bacon!) lagom till att Simon kom hem igår :) Det kändes skönt att få göra något vänligt åt någon som jobbar så sjukt mycket som Simon gör just nu.

För er som inte vet så jobbar Simon dubbla heltidsjobb - vilket innebär jobb för Tidningstjänst ca 02-06  måndag-lördag PLUS jobb som personlig assistent klockan 09-16 måndag-fredag. Klå det om ni kan ;) Själv är jag arbetslös...

Idag har jag faktiskt inte tänkt så mycket på flytten, jag hade till och med en lägenhetsfri dröm inatt! :) Jag letade lite på blocket efter ett matbord, men jag hittade inget som jag kände att jag ville ha. Om ni känner någon som säljer diverse möbler så kan ni ju höra av er! :)

Som sagt, jag har inte tänkt så mycket på flytten, utan mina tankar har istället tillhört den äckliga spindeln som var i bilen (men som nu får bo i en plastburk på altanen). Huvva! Jag ryser så fort jag tänker på den traumatiska bilresan. Jag har inte fört över kamerabilderna till datorn än, men pappa har letat upp vilken sort den tillhör...


















Hoppas att ni får en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Linda4/8/10

    fyyyyyyyyyyfaaaaaaaaaan!!!!!!!!!! så jävla jävla jävla hemskt! jag lider med dig! hade fått skador för livet om det var jag :P

    SvaraRadera